Tablatures

Forums de Reggae Tabs

#26  09-06-2003 00:40:23

JAH My Lord

Re: On s'en plein

Yeah ... so u tell de light sista .... like my preacher show me

Babylon System is the vampire
He's sucking the blood of de sufferers
He's suckin' the blood of de children

Like Idren Of JAH

He show me the light
Like a good daddy JAH Show me something we should see

YEAH so praise Rastafari

JAH BLESS

#27  09-06-2003 09:03:39

Dada Wa

Toujours le coté matériel !!!
Peut être qu'il ne connait pas l'ordinateur et alors ??? Tant mieux !!! Babylon veut te faire croire que le matériel est le + important mais c'est faux !
Babylon les gardent dans la misère pour les exploiter avec leur dettes infondés !!!
Tu sais un king Jam a dit que la vrai richesse est spirituelle !!! Regarde souvent les photos d'enfants du ghetto au le sourire dès qu'il voient un appareil photo, bien qu'ils sont pauvre ils sont heureux de vivre ...

#28  09-06-2003 09:47:20

sista carol

yes I
ce King Jam a raison. la vrai richesse vient du coeur. elle est spirituelle. elle n'a jamais ete materielle et elle le sera jamais.
toute cette conso ici m'enerve. il faut acheter tout et n'importe quoi pour etre a la mode.

yeah moi a la bibliotheque je passe mon temps a regarder ces photos de gens du ghetto. ils sont touchant.

Jah bless us

#29  09-06-2003 10:38:35

JAH My Lord

Yeah .... spiritual ....; spirit ... is the life ... is our health

Hety people ....

JAH RASTAFARi

#30  09-06-2003 11:31:07

francktafari

Yeah,

What do I ear a Homeless is wise : wise in what no way, the poor farmer is wise that is the true, cause he need to praise the lord to give him the strenght of cultivate is field, do you hear what I mean. Cause The Homeless are drunks so they can walk right they can think righ, give them some money they will buy some alcool to feed theire evil spirit. I hope some homeless are not like this but this is what I saw. So who can tell to me have ever seen a homeless right I want heard.
Stop drive in false way the other who seek the true. Cause when Rasta speak he speak the true Overstand waht I mean.
JAH KEEP HIS CHILDREN RIGHT
REDEMPTION TO THE BAD PEOPLE IS A MUST
JAH LIVE

#31  09-06-2003 13:58:21

JAH My Lord

YEAH .... RASTAFARI TEACHIN' IS DE TRUTH ....;

I TINK THAT RASTA BUILD OUR HEART
I THINK HE SHOW THE RIGHT ROAD OF LIFE
BUT KNOW THAT IT'S ROCKY
BUT JAH IS AT DA END

Pied de page des forums